Tundide arv: 80t (40t auditoorset tööd + 40t praktilist õpet)
Lektor: Leonora Kraus
Sihtrühm: klienditeeninduse alaste teadmiste ja oskuste omandamisest huvitatud
Õppekavarühm: hulgi- ja jaekaubandus
Teemad:
- Klienditeeninduse olemus ja põhimõisted
- Teeninduse kvaliteet ja selle põhitõed
- Teeninduspsühholoogia
- Suhtlemispsühholoogia ja müügisuhtlemine
- Müügiprotsess ja müügitehnikad
- Kaebuste ja lahkarvamuste lahendamine
- Toimetulek keeruliste klientidega ja stressisituatsioonidega
Õpiväljundid:
- Koolituse läbinu omab teadmisi teeninduse kvaliteeti mõjutavatest teguritest ja oskab neid arvestada.
- Omab teadmisi tarbijakäitumist mõjutavatest teguritest ja oskab arvestada tarbijate käitumise iseärasustega.
- Omab teadmisi klienditeenindaja tööks vajalikest isikuomadustest ja oskab analüüsida oma tugevaid ja nõrku külgi ning neid oma töös arvestada.
- Tunneb müügiprotsessi ja –tehnikaid, oskab erinevaid oskusi müügitöös kasutada.
- Omab teadmisi kaebuste ja lahkarvamuste tekkepõhjustest ja nende lahendamisest, oskab lahendada konfliktseid olukordi teeninduses.